1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 19 Januari 2011

Soalan Killer Gila A-Levels!

Assalamua'laikum. Oleh kerana otak tengah serabut sekarang ni, apa kata kita serabut lagi.hahaha.. Mungkin ada diantara korang yang pernah nampak soalan macam ni. Sapa yang tau jawapan tu boleh kongsi-kongsi kat sini. Sapa yang tak tau jawapan nya nanti akan diberitahu pada entry yang seterusnya.

Haa..agak-agak korang la, korang boleh jawab soalan ni tak?? Senang je..hehehe....

Amacam? Senangkan??

Sapa dapat jawab semua soalan ni dia memang dasyat, boleh masuk U dah.hahaa.. 


p/s: Sementara korang fikir-fikir apa jawapannya, jom kita terjah blog-blog ni dulu.hahaha...

16 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting