1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 30 Januari 2011

Lagu Baru InsyaAllah Versi Melayu - Maher Zain

Maher Zain

Assalamua'laikum. MasyaAllah, bestnya lagu baru dia ni. Betul-betul menusuk hati ni.huhuhu.. Bagi korang yang belum dengar lagi lagu baru Maher Zain versi melayu ni jom kita dengar sikit. Penyanyinya Maher Zain ye, bukan orang lain. Ye la, kan banyak kat Youtube lagu ni orang melayu buat sendiri versi melayunya.huhu.. Ok la, jom layan.



Merdukan? Hope lepas ni Maher Zain ni buat la lagi lagu-lagu dalam bahasa melayu, mesti gempak punyalah. Yang penting sekali korang kena ingat la, lagu-lagu dia ni berunsurkan dakwah. So, jangan la dengar sekadar nak syok je. Tak guna jugak kalau macam tu. Kan3?? hehe..

p/s: Korang kalau minat nak jadi artis, jadi la macam Maher Zain ni. Jadi artis yang boleh berdakwah untuk semua orang. Chawi pon ada jugak cita-cita nak jadi macam dia.hehehe.. ;D

jangan lupa klik ni. 
tolong menolong naikkan trafik.hehe

10 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting