1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 23 Januari 2011

Siapa Sebenarnya M@t@HaW Ni?

matahaw

Assalamua'laikum. Mesti korang tertanya-tanya kan siapa, dan kenapa chawi buat entry ni khas untuk M@T@HaW. Bukan untuk membodek ke apa ke, tapi nak bagi korang kenal dengan dia. Sebabnya? Korang tengok sendiri kat entry dia sekarang ni kat SINI.  Dengan berurusan dengan dia korang boleh dapat trafik yang tak dijangka dari blog dia. Boleh dikatakan misteri punya trafik.huhu..

Tak percaya korang baca entry-entry diorang. Semua blogger ucap terima kasih kat dia. Chawi dah baca dah entry tu semua sekali. Yang paling chawi kagum ialah dengan blog Abgteror. Blog baru je 2 bulan wujud, tapi ranking dia dah bawah 1000 kat Malaysia. Kebanyakan trafik datang dari blog matahaw. Korang boleh baca kat SINI.

Macam mana diorang boleh dapat trafik macam tu sekali? Entah la, chawi pon tak pasti sangat. Yang pasti lepas je diorang dapat award macam kat sidebar chawi ni diorang punya trafik memang kaw-kaw punya.huhu.. Ni bukan nya trafik secara menipu. Trafik ni ada cop halal ok.hohoho.. Bukan senang nak dapat award ni, the chosen one je yang boleh dapat.huhuu.. Chawi pon dah dapat. Tq Mr. Haw..hehe..

So, apa lagi. Nak dapat award tu pergi la terjah blog dia..

12 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting