1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 26 Januari 2011

D'lloyd Datang Malaysia Wei !!

ni la kumpulan D'lloyd

Assalamua'laikum. Sapa tak kenal dengan kumpulan D'lloyd memang dia bukan pencinta lagu-lagu lama. Walaupon chawi lahir pada tanggal 1989 masihi/ 1410 hijrah chawi kenal sangat dengan kumpulan ni. Cakap je lagu apa yang chawi tak pernah dengar lagu-lagu lama, hampir semua lagu chawi dah dengar. Hafal woo.haha.. Lagu paling best bagi chawi kumpulan D'lloyd ni mesti la lagu KeAgungan Tuhan. Jom tengok cikit lagu ni. Mesti korang ingat punya lah!




Haa..cantekkk~ Ingat pon.haha.. Tengok berita harian tadi dia kata kumpulan D'lloyd nak datang Malaysia bulan Mei. Nasib baik la chawi bukan peminat dia. Kalau tak dah turun K.L dah.haha.. Korang yang mana minat tu boleh la tengok diorang. Dah tua da diorang, vokalis tu pon umo dia da 65 tahun. Tapi masih gagah lagi tu. Jangan main-main.haha..

p/s: Chawi ni bukan la tegar pada lagu-lagu lama, lagu-lagu baru chawi suka jugak. So, sapa-sapa nak karok dengan chawi, jom..hehehe...

7 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting