1 klik, 1 sedekah

Revolusi Blogger

Ahad, 23 Januari 2011

Gambar-gambar Stereogram

Assalamua'laikum. Tau apa tu stereogram? Tak faham korang boleh baca kat wikipedia. Serius, kalau korang pandai menggunakan mata korang untuk tengok gambar-gambar kat bawah ni memang terasa best yang amat sangat. Ok la, sebelum korang tengok koleksi-koleksi gambar ni apa kata korang belajar dulu macam mana nak jadikan mata korang tu mata keranjang yang boleh tengok gambar stereogram.huhu..



Ok, dah belajar? Dah praktis? Apa kata korang tengok gambar-gambar kat bawah ni lepas tu bagitau chawi apa yang korang nampak. Ok??

1

2

3

4

5


6
7

8

9

10


Nampak tak? Ada setengah gambar tu dia ada tulisan. Contoh, gambar No 5 dia tulis "MOST DON'T DRINK". Kalau korang tengok dengan mata kasar memang tak nampak. Kena tengok dengan cara yang diajar dalam video tu. Ok, yang last sekali. Kat bawah ni. Kalau korang nampak chawi guna Stereogram Creator untuk buat nama ch@wi sendiri. Tulisannya kedalam. Nampak??

ch@wi
Haha.. Pening..pening....




9 ulasan :

ŀ
wordpress hosting