1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 13 Januari 2011

Cara Pembuatan Kereta Proton - Fail Sulit

proton logo

Assalamua'laikum. Korang pernah tengok tak macam mana sesebuah kereta tu dibuat? Pernah amek tau ke pasal ni. Ke langsung tak tau apa-apa?hehe.. Teruk betul la korang ni, tau bawak kereta je. Takpa-takpa, kat bawah ni korang tengok sendiri ye macam mana kereta proton dibuat. Lokasi, proton Tanjung Malim.

Sebenarnya chawi nak cerita pasal Perodua sebab dulu chawi pernah praktikal kat situ. Banyak gambar-gambar yang semestinya korang tak pernah tengok lagi kat kilang Perodua tu. Boleh ke kalau chawi upload dekat blog ni? Tak salah ke? Risau jugak kalau-kalau benda ni salah ke. Mau kena masuk ISA nanti.hahaha.. Bagi komen korang, kalau korang nak tengok jugak nanti chawi buat entry "Fail Sulit PERODUA" k..hohoho.. Ok la, jom layan video cara buat kereta Proton ni..

8 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting