1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 13 Januari 2011

Saya nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB !

ahaks~

Assalamua'laikum. "Nub, hang ni loqlaq sungguh, yang hang pi tag aku buat pa. Kan aku dah join GA ni.haha"  Oleh sebab chawi dah ditag, dengan suka hatinya chawi join GA ni dari YanaMIB. Mudah lagi senang untuk join. Macam ni..

1. Mesti ada blog, khas untuk blogger Malaysia je. Blogger Nepal tak boleh join.hohoho..

2. Follow beliau. (follow chawi sekali.huhuhu)

3. Buat entry macam ni, tajuk sama macam kat atas tu. 

4. Tag 2 orang musuh ketat.haha..
     a) Aizuddin
     b) Redha Sarhan

5. Setel. Bagitau beliau anda join. 

p/s: Nak tau lebih lanjut sini klik SINI ye.. :D

7 ulasan :

hans berkata... [Reply to comment]

good luck weih

Jom Baca Kisah Aksi Wheelie Terbaik Di Hadapan Lampu Isyarat Pintu Pagar Belakang Uitm Sebentar Tadi! Hahahahaha!

Unknown berkata... [Reply to comment]

haha.aku lupa kot..adoii.
mereng disebabkan bini(esaimen)
haha

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@hans

tq mr hans..huhuhu

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@nub

patut la pon..
hg tu bdk2 lg, mana ada bini..
hg nk buhung gn aku ka?
hahaha...

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

ooo. tag musuh ketat ja. patut la paksu tak tag mami. sedih :(

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@fatynadia

yela2, pksu tag mami skali..hehehe

yanamib berkata... [Reply to comment]

terima kasih sudi join..all the best to you~ ^_^

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting