1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 13 Januari 2011

Saya nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB !

ahaks~

Assalamua'laikum. "Nub, hang ni loqlaq sungguh, yang hang pi tag aku buat pa. Kan aku dah join GA ni.haha"  Oleh sebab chawi dah ditag, dengan suka hatinya chawi join GA ni dari YanaMIB. Mudah lagi senang untuk join. Macam ni..

1. Mesti ada blog, khas untuk blogger Malaysia je. Blogger Nepal tak boleh join.hohoho..

2. Follow beliau. (follow chawi sekali.huhuhu)

3. Buat entry macam ni, tajuk sama macam kat atas tu. 

4. Tag 2 orang musuh ketat.haha..
     a) Aizuddin
     b) Redha Sarhan

5. Setel. Bagitau beliau anda join. 

p/s: Nak tau lebih lanjut sini klik SINI ye.. :D

7 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting