1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 30 Disember 2010

Semuanya Sebab Ko Khairul Fahmi Che Mat !!

semua sebab ko!!

Assalamua'laikum. Semua gara-gara dia, sebab tu chawi nye blog menjadi fenomena jugak. Tak pernah-pernah terima kunjungan kat blog lebih dari 1700 pelawat dalam satu hari. Serius ni! Tak Pernah! Yela, usia blog tak sampai pon dua bulan. Selalunya purata orang datang ke blog chawi ni antara 150-300 pelawat je sehari. Tapi hari ni, pergh! memang betul la semua sebab dia. Thanks Apex !! ;)

paling kurang pelawat mase 11.12.2010 (40 pelawat)

Ye!! Hari ni!!
Waktu kemuncaknya masa pukul 2 sampai pukul 4 petang tadi la. Dalam 1 masa sampai 100 orang view chawi nye blog. Bangganye~ ngeh3~ ;)

kan dah cakap, tak caya lagi?

So, kesimpulannya kalau nak buat entry tu kena la bersesuaian dengan isu-isu semasa, baru la ramai yang datang ke blog korang tu. Tambah-tambah lagi kalau korang ade iklan Mr Nuff. Faham-faham je la.huhuhu.. Macam entry ni, sesuai dengan cerita yang tengah hangat sekarang ni. fenomena khairul fahmi che mat. Kalau dah buat entry post la dekat tempat-tempat yang sesuai dengan cerita tu. Chawi post entry tu dekat SINI, sebab tu la semua datang ke blog chawi ni. 

p/s: Lepas ni kena rajin lagi buat entry la, baru la boleh cepat maju.huhuhu.. ;)




12 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting