1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 8 Disember 2010

Follower 234? 456 Takde ke?

Assalamua'laikum. Yes! akhirnya dah jumpe folower yg bertuah, bernombor 234. Cun tu bro nombor dia. So, entry ni pon khas untuk dia sorang je la.hohoho.. Tak sangka, folower ni orang setempat dengan chawi jugak. Dok kampung gajah, bukan jauh mana pon dengan rumah chawi. setakat 2 3 depa je.hehe..

Nak tau sapa dia? Jom ramai-ramai tengok blog dia. Pendekar Petai.

Yang buat chawi teruja tu sebab entry dia sekarang ni bermula dengan no 2 3 4 jugak. Tak caya tengok kat bawah ni.
Huhu. Best plak chawi baca entry dia. Lawak pon ada.hohoho. Ok la, yang penting kita sesama blogger ni saling kenal mengenali antara satu sama lain. Tengok, daripada tak penah kenal sekarang dah kenal beliau. Orang tempat sendiri pulak tu.

p/s: Nombor 456 takda kena mengena pon dengan tajuk kat atas ni ye. Harap maklum.hehe...


13 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting