1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Jumaat, 3 Disember 2010

Pergh!! Memang Cun Kereta Baru PERODUA..



bezza 3 new


Assalamua'laikum. Pagi tadi chawi ada baca kosmo, lepas tu terpandang le model baru Perodua ni. Balik je keje terus search gambar kereta ni. Huh..memang meletop la. BEZZA namanyer, memang berbeza dari model-model yang lain. Semalam (2 disember 2010) baru dilancarkan dekat PWTC. Yang buat chawi kagum tu sebab yang mereka model ni 100% adalah anak tempatan, mungkin dia anak jantan kot. huhu.. Nak tengok lagi? Tengok kat bawah ni...
bezza 1 new
bezza 1
bezza 2
bezza 3
DSC_5015
DSC_4784
DSC_4792
DSC_5006

Macam mane bro? Cun tak awek tu?huhu.. Kalau kalian nak kena saba la cikit, sebab model ni ada dipasaran maybe tahun 2015-2017. Da tak saba dah ni. Yang buat chawi bangga dengan Perodua ni sebab chawi penah praktikal kat sini 6 bulan. So, chawi tau la jugak macam sesebuah kereta tu dihasilkan.hoho.. Ok, tu je la yang chawi nak bagitau kalian untuk entry kali ni. 

p/s: Kalau nak tengok lagi gambar-gambar Perodua Bezza ni meh klik sini. ;)

8 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting