1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 26 Disember 2010

500 BLOG !!

[banner-ben-3[5].jpg]



Assalamua'laikum. Segmen yang seterusnya dari En BEN kita ni. Kalau sebelum ni 200 blog je. Sekarang nah amek kau! 500 blog pulak. Mencanak nak mencari harta karun sampai 500 blog.hohoho.. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi SINI.

Serba sedikit tentang diri saya : Nama Sebenar Mohd Firdaus Bin Ishak, tapi orang panggil chawi. Sebabnya saya tinggal di Kampung Bukit Chawi.huhu. Berumur 21 tahun (muda lagi), belum lagi berpunya kawin, dan masih bujang. Mula gila berblog masa bulan 11.huhu..

Tujuan buat blog: Tujuan utama adalah untuk menambah ilmu pengetahuan tentang dunia blog. Kalau sebelum ni 0% pengetahuan tentang blog, tapi sekarang ni boleh la dikatakan dah tau 10% tentang blog ni. Selain tu, chawi nak jadi blogger yang terhebat macam En BEN jgk.huhu.. Nak cari ramai kenalan yang pandai berblog sebab kalau kat fb je macam tak beberapa nak menarik sebab dari blog kita boleh tau karakter seseorang tu macam mane.

p/s: Jom ramai-ramai join segmen ni. Memang best!!

13 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting