1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Selasa, 7 Disember 2010

Berita Paling Memeranjatkan Hari ni!!!

Assalamua'laikum. Fuh! Memang tak sangka, ingatkan dia main-main je, rupanya betul-betul. Mesti korang sume nak tau kan apa dia. Macam ni ha, tadi chawi bukak laman web ni, speedtest.net. Saje je nak test berapa kelajuan internet kat rumah ni. Dan hasil nya...sila dongak ke bawah.
Klik untuk lebih jelas
Sebelum ni guna 1Mbps je, xde la laju sangat. Bese-bese je. Sekarang baru puas hati cikit. Thanks to Telekom Malaysia. Nampak tak? tu la berita gempak untuk hari ni.huhuhu.. Sila jangan jeles k! Chawi tau korang internet tak selaju ni. Mungkin laju macam siput babi je.hahaha.. Gurau je, tu pon nak marah.huhu..

p/s: Jangan bersikap riak, tak baik.hohoho..

6 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting