1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Isnin, 27 Disember 2010

Bola Lagi !! Video Best !! Go Chelsea ! Go !!!

mampukah Ar'sengal' kalahkan Chelsea? 
Assalamua'laikum. Kalau semalam game Malaysia dengan Indon, awal pagi esok Chelsea dengan Arsenal pulak. Game best ni. Wajib tengok! Macam la korang tak tau chawi sokong ape, Chelsea la.huhu.. Please la, jangan la buat hal dah kali ni. Dalam 5 game EPL yang lepas Chelsea tak pernah menang pon. Sekadar 2 seri 3 kalah. Ape kes ni bro??  

Tapi yang lepas-lepas tu boleh dimaafkan la, Lampard, Essien, dengan John Terry takda. Kali ni sume dah cargas-cargas dah. So, takde alasan la nak kalah lagi.huhu..

Lampard
John Terry
John Terry
Dalam banyak-banyak game chelsea yang chawi pernah tengok game kat bawah ni la yang paling menyentuh hati dan sanubari chawi.hohoho.. EPL 2009/2010. Ni la game terakhir Chelsea musim lepas. Tengok sendiri la ye kat bawah ni.

video
Haa..dah puas tengok? agak-agak nanti boleh dapat 8-0 lagi tak?hahaha..

p/s: Chawi nak tido awal, nanti jangan lupa kejut chawi pulak..huhuhu...

5 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting