1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Jumaat, 3 Disember 2010

Ni Pulak model Baru PROTON..

Assalamua'laikum. Haa..kalau tadi kita tengok model baru Perodua, sekarang kita terjah PROTON pulak..


Sumber : Dunia Kiesya


MALAYSIA BOLEH!!! yEAh!! Satu tepukan dan jeritan untuk PROTON kerana menghasilkan proton yang berkaliber dan mantOoOp! Barangan Malaysia tak berkualiti eh? Erk,tengok la budget kita berapa,tak kan lah budget sikit nak hasilkan kualiti macam BMW,logik ke? Lagipun Malaysia baru puluhan tahun berkecimpung dalam arena automotif ni kalau nak dibandingkan dengan negara luar yang dah beratus tahun. Tak kisahla apa pun, sebab Kesya sendiri pakai kereta Malaysia...Eh, nak tengok gambar kan?Bukan tengok pembebelan,huhu, Okeh check it oUt!!


PROTON JEBAT



PROTON KASTURI


PROTON TUAH


PROTON LEKIR



PROTON LEKIU


Wah3~ Makin maju anak-anak Malaysia ni. Bagus2. 

p/s : Sapa-sapa yang bermurah hati nak hadiahkan chawi kereta ni,bagi proton lekir pon jadi la..hohoho

17 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting