1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 30 Disember 2010

Blog BEN Ashaari vs Blog Elia ?? Siapa Elia ni ??


Ape yang berlaku ni?

Assalamua'laikum. Saja nak buat entry ditengah malam buta. Sementara mata belum terlelap, buat la satu entry ni. Tajuk atas tu ada kaitan dengan kemenangan Malaysia sebentar tadi dengan jumlah follower blog. Firstly, chawi nak ucapkan tahniah buat team Malaysia yang menang Piala AFF. Menangis chawi dibuatnya.hahaha..

Saya bangga jadi anak Malaysia !!

Ok la, kita kembali kepada tajuk asal. Siapa Elia ni? Kenapa chawi nak buat entry ni untuk dia? Sebab tu la chawi cakap ada kaitan dengan Piala AFF tadi. Sapa tak kenal penjaga gol Malaysia, Khairul fahmi @ Apex. 'Gua memang respek lu la bro, lu memang hebat'.huhuhu.. Cik Elia atau Aimie Harmelia ni adalah aweks kepada Khairul Fahmi, tak caya jom kita tengok gambar kat bawah ni..

Khairul Fahmi
Tu la aweks beliau.

Tengok blog dia secara tiba-tiba folower Cik Elia bertambah secara mendadak. Tak caya lagi kita tengok gambar kat bawah ni pulak. 

Gambar semalam dari sebuah blog. 930 follower. 
Gambar sekarang. 1770 follower.
Tengok tu, sehari dia boleh dapat hampir 1000 follower. kalah blog Bro BEN.huhuhu.. Dasyat kan?? So, kepada gadis-gadis kat luar sana nak cepat dapat follower korang cari la pakwe-pakwe pemain bola yang femes macam chawi Safee Sali ke, Amri yahya ke, Amirulhadi ke. (chawi pon pemain bola jugak, tapi bukan wakil Malaysia, wakil keluarga je) hahaha.. Dah la, Asyik mengarut je..huhuhu

Nak tengok blog Cik Elia? Jom klik SINI.. Jom ramai-ramai terjah blog dia.haha..

p/s: Chawi pon nak cari aweks-aweks pemain bola sepak wanita Malaysia jugak la. Boleh dapat ramai follower nanti.hahaha... ;)


20 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting