1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Selasa, 1 Februari 2011

Adoi.. Harga Minyak RON 97 Naik Lagi !!

minyak oh minyak

Assalamua'laikum. Kepada pengguna RON 97, korang bakal merasa lagi keperitan hidup. Minyak RON 97 bakal naik lagi 10 sen. Kalau sebelum ni harga untuk 1 liter = RM 2.40, tapi bermula 1 Febuari 2011 harganya RM 2.50. Ala, seposen je.  Bukan banyak mana pon kan? Takkan tu pon nak berkira? Korang punya Buffered Earning Nuffnang kan dah banyak.hahaha.. RON 95 kekal harganya RM 1.80. Kalau nak diikutkan kenaikan ni kali keempat rasanya. Ni la namanya rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan. Tiba-tiba pulak rasa nak berpolitik. Tapi mana boleh, blog ni bukan blog politik. Terpaksa tangguhkan hasrat nak berpolitik.hehe..

So? Apa pandangan korang? Setuju tak harga minyak naik? Ke korang yang naik minyak nanti.hehe.. Bagi chawi kalau guna RON 97 lebih bagus dari RON 95. Guna RON 95 power dia tak setanding RON 97 la.

p/s: Sila gunakan bahasa yang sopan kalau nak berpolitik jugak.haha..



16 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting