1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 24 Februari 2011

Saya nak join bloglist Nelly The Strange

Nelly the Strange

Assalamua'laikum. Ajai sekali lagi telah menjadikan chawi sebagai mangsa tag. "apa? hang ingat aku takut dengan hang? aku pon boleh join jugak la" hahaha..

Ok la, cara mudah nak join. Ikut je jejak langkah kat bawah ni. Copy dari Blog Nelly


Syarat-syarat : 

  1. Copy BANNER yang Nelly dah sediakan dan linkkan ke entry ini.
  2. Paste kan kat entry, dan buatlah entry ringkas bertajuk : 
  3. "Saya nak join bloglist Nelly The Strange" 
  4. Yang belum FOLLOW, sila follow ye . .
  5. Korang pilih nak masuk kategori mana : Otai , Sempoi , Cool
  6.  Tinggalkan link anda kat ruangan komen entry INI.
  7. Tarikh tutup: 29 MARCH 2011 
  8. Tag dekat 3 orang ok  . .

Ok, chawi pilih kategori Sempoi. Sekarang chawi mencari mangsa pulak untuk mengetag.jeng3~huhu..

5 ulasan :

ejulz berkata... [Reply to comment]

haHa.. jd mangsa tag bro.. haHa

Jgn lupe singgah k.. :)

1 "Siapa student UNISEL kat sini???"

2 "Munajat Keampunan"

3 "Malam semalam ejulz mimpi ngeri!!!"

kindergartenlibrary berkata... [Reply to comment]

Terima kasih sudi join ..
=)

Najeera Yahya berkata... [Reply to comment]

wow...amazing ... tenks tag saya ..hahaha..okay2, saya cuba buat ya...

^_^

fyna ahmad berkata... [Reply to comment]

hehehe...
baru je join bloglist nih...



jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

tq2 to korg sume..hohoho

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting