1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 16 Februari 2011

Keywords Terbaik Hari Ni

Assalamua'laikum. Sebenarnya entry ni dah dibuat semalam, tapi belum dipublish lagi. Tak sangka di hari yang mulia ni (semalam) banyak pulak keywords yang masuk ke blog chawi. Cuba korang tengok kat bawah ni. Sumber dari Nuffnang.

1
2

Keywords 'maulidur Rasul' memang laku semalam. Bagus la, semua nak tau apa maksud maulidur rasul tu. Semua disebabkan entry Maksud Maulidur Rasul. Insaf sekejap korang ye.hehe.. Tak mau la macam tu. Ok la, kat bawah ni pulak keyword untuk hari ni. 

1
2
Semenjak dua menjak ni banyak pulak keyword yang masuk ke blog chawi ni. Chawi suka tengok apa yang korang cari tu. Tu belum lagi cerita keywords yang sebelum ni, pelik-pelik je korang ni.huhu.. Kalau keywords masyuk, Mr Nuff tak masyuk ke? muehehe.. Ade la, mana boleh bagitau.huhu...

p/s: Ingat pesan Bro BEN tu, jangan kejar duit, kejar trafik dulu. Trafik ok duit datang dengan sendirinya. Tapi sekarang ni dia dah curang sama Mr. Nuff, cuba tengok entry yang NI.hehehe..

3 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting