1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 27 Mac 2011

Wow.. Serius, Memang Menarik Nombor-nombor Ni!!

Assalamua'laikum. Sebenarnya dah lama chawi nak buat entry ni. Tapi asyik tertangguh je. So, malam ni chawi nak share satu benda yang best dengan korang semua.

Ok, baru-baru ni chawi ber'gayut' la kejap dengan awek chawi, lepas je habis panggilan tu chawi dapat 1 mesej dari hotlink. Kan lepas je kita telefon orang selalunye kita akan dapat mesej dari hotlink kan. So, nak tengok mesej nye..jeng3~

huhu..menarik kan??

Tempoh panggilan : 555 saat
Caj panggilan : RM 1.14
Baki akaun : RM 1.14
Sah sehingga : 22.2.2014

Adakah ini suratan atau kebetulan? hehehe...



9 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting