1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 5 Mac 2011

Blogger Ni Buat Aku Touching La~

Assalamua'laikum. Awal pagi tadi (lebih kurang pukul 7.30 pagi) chawi online facebook kejap sebelum pergi kerja. Tiba-tiba dapat la satu mesej dari seorang sahabat (juga seorang blogger) berbunyi begini.

"Aqué Rushydône, Srikandi Firdausi anda sudah di tag dlm blog 
http://imnotblowgrr.blogspot.com/2011/03/ini-cerita-pasal-kawan2-aku.html"



Chawi pon dengan senang hatinya klik la kat link tu. Tiba-tiba lagi...


"ok utk entri kali ni x byk sgt ak nk cter..just ak nk list out mber2 aku yg pada ak dorg ni sntiasa ada ktika ak sng n susah, sekepala dlm byk hal, dan memcm la pkara yg pada ak xdpt aku gambarkan dgn hanya menulis pasal mereka

Bawah ni ada 9 org pada ak ingin ak berkongsi dan perkenalkan kepada korg smua btapa mereka smua ni penting dan ak sangat menghargai mereka dalam kehidupan aku"




Intro pon dah lain macam je bunyinye. Tak sangka chawi pon tersenarai dalam kawan karib beliau. Sebab tu la rasa terharu, bukan senang woo membe rapat chawi buat entry khas untuk kawan-kawan karib beliau. Special pulak tu entry dia.huhuu..


klik untuk lebih jelas


Kalau nak tau lebih lanjut lagi jom kita pergi ke blog beliau. sila klik SINI ye.. Thanks bro, ko memang kawan terbaik aku!!

3 ulasan :

hana berkata... [Reply to comment]

mmg t'baek la kawn chawi..
hehe...
nk gi terjah dia la..
=D

Tinta Emas berkata... [Reply to comment]

Bila sama2 dah mengaku kawan baik...tu memanglah kawan baik...barulah ikhlas..

Najeera Yahya berkata... [Reply to comment]

Wah , bagus sungguh kawan chawi..terharu jugak ..nak nangis...jap , cari tisu ..sya pun x dpt kwan mcm ni lagi.... huhu

tahniah chawi , memang ko patut dpt pun anugerah nie ..^_^

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting