1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Jumaat, 11 Mac 2011

Detik Cemas Tsunami Jepun 2011 : Gambar & Video

Assalamua'laikum. Rasanya semua orang dah tau kot pasal tsunami kat Jepun yang berlaku hari ni. Sedih, takut, gelisah, suspen semua ada. Jumlah kematian sekarang ni 42 orang (setakat entry ni ditaip). Beritanya korang boleh baca kat sini. Gempa Kuat, Tsunami Di Jepun Ragut Nyawa. Ok, ni gambar-gambar yang chawi dapat dari internet peristiwa tsunami yang berlaku hari ni. Videonya ada kat bawah sekali tu.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


Tak sangka betul benda ni boleh terjadi. Tengok la, negara yang maju macam Jepun ni pon tak terlepas dari malapetaka yang macam ni. So, hidup ni kena sentiasa beringat. Doakan lah jika ada saudara-mara kita yang ada kat sana supaya selamat. Amin...

10 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting