1 klik, 1 sedekah

Revolusi Blogger

Khamis, 24 Mac 2011

Semakan Daftar Pemilih : SPR Malaysia

Assalamua'laikum. Korang tau kan kedaan cuaca politik sekrang ni macam mana. Panas woo~ macam-macam isu ada. Chawi malas nak ulas pasal politik kat sini. Korang nak tau kenapa korang baca la sendiri berita-berita yang berlambak-lambak kat internet ni. Ni salah satu cerita politik yang paling 'hot tiket' masa kini. Bongkar!! Disebalik Isu Video Seks 'Anwar Ibrahim'.

Ok, sekarang ni nak cerita banyak-banyak pasal politik pon tak guna kalau korang tak mendaftar sebagai pengundi. Betul tak? So, sapa-sapa yang rasa dia dah cukup umur tu cepat-cepat la pergi daftar. Bukan lama mana pon, 5 minit je. Tahukah anda undi kita ni penentu masa depan negara? Jangan buat-buat tak tau pulak. Sekeh karang.huhu.. Chawi dah daftar dah. Nak tengok bukti? Sila usha dibawah..

hehehe..

Kalau dah daftar jangan lupa semak. Sila semak disini ye. http://daftarj.spr.gov.my/NEWDAFTARJ/


4 ulasan :

ŀ
wordpress hosting