1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 19 Mac 2011

Tak Jemu Ke Mesej Awek/Pakwe Tiap Hari?

alamak..ade mesej pulak...

Assalamua'laikum. Entah kenapa 2 3 hari kebelakangan ni terasa malas nak update blog. Mungkin sebab penat kot. Ni pon tak cukup tidur lagi. Semalam membe dah suruh update blog, tapi lupa pulak nak publish entry ni. Tiba-tiba je tertidur..huhuhu.. Dah, abaikan intro ni.

Ok la, oleh sebab sekarang ni musim mengawan bercintan-cintun, chawi nak tanya korang satu soalan. Tak jemu ke mesej dengan pakwe/makwe korang tu tiap hari? Mesej nya bukan mesej benda-benda penting pon. Setakat tanya 'wt pe 2?', 'awk dh mkn?'. Bosan gila dengan ayat-ayat macam ni. Korang tak bosan ke?huhu.. Takkan la bosan dengan awek/pakwe sendiri kot kan. Mesti korang tak setuju nye dengan kalau chawi kata macam tu, betul tak? Ye la, suka hati ar nak mesej dengan sapa pon.kan3??

Bukan apa, chawi tanya korang sebab korang kan dah berkapel-kapel, tak macam chawi ni. Nak mesej dengan sapa pon. Kalau chawi topup 10 ringgit tu kadang-kadang boleh tahan sampai sebulan lebih. Lepas tu inbox penuh dengan mesej dari celcom, mesej dari maxis. Lagi pon korang tu kedekut sangat, chawi mintak nombor telefon bukan nak bagi.hahaha.. Cuba try bagi, boleh gak try mengayat.hoho..

Ok, nasihat chawi la. Nak mesej tu biar la berpada-pada. Jangan lebih-lebih sampai lupa semuanya. Jaga adab dan tatasusila semasa bermesej tu. Yang penting sekali, jangan silap send mesej. Karang kantoi pulak dengan awek.hahaha..

14 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting