1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Selasa, 22 Mac 2011

Irma Hasmie Dah Bertudung Rupanya

Assalamua'laikum. Tak sangka rupa-rupanya artis kita sorang ni dah bertudung. Bagus la kalau macam tu. Artis-artis lain tu bila lagi nak ikut jejak langkah Kak Irma Hasmie ni? Bukan setakat artis je, korang yang tak suka pakai tudung tu pon sama jugak. Bila lagi nak berubah, kot-kot esok lusa korang dah takda ke, kan dah tak sempat bertaubat. Jaga aurat tu, jangan syok sangat dedah sana, dedah sini. Bila lagi nak insaf? La ni la sepatutnya. Ingat tu..

Jom kita tengok manisnya orang yang bertudung ni..



Comel kan?

Maniskan? Sejuk je hati memandang. Ada yang tak suka ke? Cuba bagitau apa yang korang suka dengan tak suka pada orang yang bertudung ni..

9 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting