1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 27 November 2010

Walawei! Tak sampai sebulan join nuffnang dah dapat RM500!!

Assalamua'laikum. Hah! mesti kalian tak percaya ape yang aku nak bagitau ni. Betul la bro, pasal ape gua nak tipu lu.. Pergh..aku pon tak sangka sebenarnya, ye la blogger-blogger lain yang dah lama berkecimpung dengan nuffnang pon susah nak dapat angka tu. Tu la nama nya rezeki. Pepatah melayu ada kata 'tuah ayam nampak di KFC, tuah blogger sape yang tau?' Dapat duit ni boleh la buat enjoy pegi main boling, karoke, makan mewah-mewah untuk seminggu, jadi la.ngeh3~ Sape nak bagi 500 ringgit kat kita kalau bukan nuffnang. Betul tak? ke tak betul ni.

Tak caya lagi? Tengok la bukti kat bawah ni..

nuffnang check
Apsal name orang lain ni?
Haha..ngarut je, nak bawak keluar cek pon amek mase 3-4 minggu. Ada hati nak dapat rm500. Tapi aku cerita ni betul la, mana ada tipu. Semuanya gara-gara mimpi semalam, jangan mara ye nanti kena jual.haha.. Sowi la, tajuk tu nak bikin 'panas' cikit takkan tak boleh kot. Bro Ben Ashaari la yang ajar macam ni.huhu..

Nasihat: Jangan tipu orang, nanti orang akan tipu kita balik. Betul tak? :D 

19 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting