1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 13 November 2010

Sejarah Wajib Lulus!!

Assalamua'laikum. firstly fir nak bagitau kalian lepas ni kalian panggil fir 'chawi' je k? ni disebabkan oleh insan2  yang mengenali diri ni dah biasa dengan panggilan tu. Nak tau macam mana name 'chawi' ni boleh jadi gelaran , nanti dalam episod yang akan datang chawi akan cerita kat kalian ok. Sebenarnye kali ni chawi nk cerita cikit tentang selok belok sejarah hidup chawi, walopon kalian taknak amek tau chawi tetap akan bagitau jugak. Kalian bukan boleh halang pon kan3?? hohoho. Ok la, sape yang bace terpulang la. Sape yang taknak bace tu tak kesah la, 'aiman tak kesah'. muehehe. Macam biasala, kalau nak cerita pasal sejarah kite mesti la kite cerita kisah kite kecik2 dulu betul tak? Cume jalan cerita je berbeza.

Banyak pulak intro nyer, bile nak cerita ni??huhu. Saba la, nak cerita la ni. Chawi merupakan anak bongsu dari 11 orang adik beradik. Ramai kan3? hoho. Tu yang buat meriah tu. Kt bawah ni chawi bagi la kalian tengok2 cikit gambar mase chawi kecik2 dulu. Sume kata comel lagi kiut, tak tau le kenape. Sila jangan jeles k.muehehe. Gurau je.. :D


Mase ni umo baru setahun setengah..

Shenyum.. :)

Bersama kak Wana

Peringkat kebangsaan woo.. :p 

Boria anak tanjung..
Chawi tak pandai posing.huhu

Mase darjah 6

Sebenarnye banyak lagi gambar chawi mase kecik2 dulu, tapi tak upload lagi dalam pc ni. Nanti kalau chawi da ada chawi upload kat blog ni ye. Ni hanyalah gambaran perjalanan hidup chawi je, pandai2 kalian untuk mentafsirkan cerita dari gambar2 kat atas ni. Memandangkan sekarang ni kerajaan dah war2kan supaya subjek sejarah wajib lulus, so chawi rase sungguh bertuah sebab da tak sekolah dah.hohoho. Bukan ape, sejarah ni banyak sangat fakta2 yang kena ingat. Yang chawi ingat fakta sejarah hidup chawi je la.hehe. Nak cerita panjang2 pon kalian bukannye nak bace sangat kan? Ok la, jumpe lagi di episod akan datang..


p/s: boleh tinggalkan komen kalian tentang cinta zaman sekolah? sebab chawi nye 'chinta' kat sekolah memang comel. huhuhu... :D

6 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting