1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Jumaat, 26 November 2010

Blog Terbaik dan Ter'best'

Assalamua'laikum. Malam ni chawi nak berkongsi cikit dengan kalian tentang blog yang chawi selalu kunjungi. Tak tau la kenapa chawi selalu pegi kat blog ni, best sangat ke pon. Mase mula-mula melawat blog ni chawi tengok macam biasa je, takde pape pon yang menarik. Abis tu ape yang menariknyer? Bagi chawi la, setiap  coretan yang dia tulis tu menarik walaupon ada orang lain kata 'ape la, yang ni pon ko nak post'. Bia la kat diorang, da bagi chawi memang best nak buat macam mana.huhu.. Hah..tak mau cerita panjang bejela jom kita terjah blog diorang ni. Zasss~

1. Ben Ashaari



Seorang yang banyak membantu para blogger tak kira sama ada blogger baru atau lama. Walaupon entry nya dilihat seperti sembang-sembang kosong je tapi ada jugak terselit tips-tips yang best. Blogger yang bertuah akan dia perkenalkan dekat blog dia, so memang ramai la folower yang akan kalian dapat kalau dia letak link kalian. (chawi tertunggu-tunggu jugak bila dia nak letak link chawi ni.ngeh3~)

2. Irine Nadia Marcello

[irine2.jpg]

Seorang gadis yang comel.ehem-ehem (memang comel pon) huhu.. Banyak bagi tips-tips untuk para blogger meneruskan perjuangan sebagai seorang blogger. Merupakan adik kepada Aizul Marcello. Dua beradik memang berjaya dalam dunia blog.

Buat masa ni just ada dua blog je yang chawi rasa banyak bagi tips berguna untuk teruskan perjuangan dalam dunia blog. Maybe di lain hari nanti chawi bakal bertemu otai-otai blogger yang lain. So, apa lagi? Kalian follow la diorang, banyak tips-tips menarik. InsyaAllah, chawi doakan kalian dan chawi sendiri berjaya macam diorang jugak satu hari nanti.hehe..

p/s: Kalau ada apa-apa yang kalian rasa tak puas hati dengan blog chawi ni bagitau la. Chawi terima setiap teguran kalian. Ye la, blog baru berusia 2 minggu.huhu. :D

7 ulasan :

LURZAN TAZA LIMAJ berkata... [Reply to comment]

haluuuuuuuuuuuuuuuu ......

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

halluuu~~ :)

MIMIE AIZA berkata... [Reply to comment]

erk mcm ni eh.. diorg mmg famous. haaa.. nak senang kan..

kalau pegi blog orang lain kita follow. pas tu kat chat box bgtaw la 'saya dah follow awk, kalau senang kunjung ke blog sy pulak' dari situ orang tahu yang kita dah follow blog dia. nanti ada masa diorg follow la balik. hehehe..

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

mimie: bgus idea awk tu yer..thanks 4 yr info.. :D

ynn berkata... [Reply to comment]

wah ...memang blog dia owg terbaik...dan owg nyer pun santik/encem...;d

Muhammad berkata... [Reply to comment]

singgah blog saya jom..saya ada award untuk blog awak..

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

rieyana: btl3..i sokong u..:p

matika: tq2... :D

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting