1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 18 September 2011

Keyword Terbaik Minggu Ini

keyword for this week

Assalamua'laikum. Selamat pagi..Bangun! bangun!!. Dah pukul 9 lebih dah ni. Apa barang tidur lama-lama. Tak bujang la..huhu... Aku pon ngantuk lagi sebenarnya, taip entry ni pon dalam keadaan menguap seperti anak kucing sedang menguap.huaaa.....

macam ni la rupa aku masa menguap..comel kan?

Ok la, nak tunjuk cikit kat korang pasal keyword yang menjadi pilihan untuk blog aku minggu ni. Blog aku ye, bukan blog Hanis Zalikha..haish.. Macam mana boleh teringat kat kekasih lama dia pulak ni. Mungkin sebab rindu kat dia kot.ngeh3~

keyword dari Nuffnang
Macam biasa, ayat ayat manis sentiasa menjadi pilihan ke blog aku. Aku pon heran gak, padahal dalam blog aku ni ada 1 je entry pasal ayat-ayat manis. Ni ha entrynya.. Senarai Ayat-ayat Manis Lagi Power Rangers. Walaupon tak beberapa nak power keyword ni, tapi boleh la setakat nak tambah trafik ke blog aku. Dah la, aku nak sambung tidur balik.. chowww.....

5 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting