1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 3 September 2011

Lawak Betul La Diorang Ni!! (Video Best)

Lembu rempit..

Assalamua'laikum. Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin kalau selama aku berblog ni ada membuatkan korang rasa tersinggung ke dengan entry-entry aku sebelum ni. Kira 0-0 k? Ok ke tak ni..jawab la bro..huhu

Ok la, kembali ke tajuk asal. Tak dinafikan, orang Malaysia ni memang kreatif. Macam-macam boleh buat. Malam-malam yang agak tenang macam ni elok kita bergumbira cikit-cikit. Jom layan video kat bawah ni. Best wooo..hehehe




Yang ni ada pulak sambungan ceritanya. Nah tengok pulak part 2 ni..lagi macam hampeh.haha..

 

Amboih..tak cukup ke duit 50 i kasi you sebulan?.. Jangan awak nak buat muka BABOON.. Hilang penat lelah kerja petang tadi bila aku tengok video ni. Macam shial bak kata budak zaman sekarang..ngeh3~ Jom sambung bersantai balik..

3 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting