1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 18 September 2011

Daftar 'Free Traffic' Untuk Blog Anda

traffic digger

Assalamua'laikum. Kembali kepada topik yang agak best untuk dikongsi. Blogger-blogger yang baru nak up mesti suka baca punya.. Aku pon kalau bab-bab nak naikkan trafik ni memang aku suka. Blog aku ni pon baru jugak..Tak sampai pon setahun jagung rebus blog aku ni wujud. Tadi aku bukak Blog Milo Suam, tengok la dia punya trafik blog..fuh! teruja aku.. korang nak tengok?

blog Milo Suam

pageviews

ni pon paling sikit aku rasa..selalunya 400 ke atas


Ok la, korang pernah dengar tak pasal traffic digger? Ramai yang belum tau lagi kot.. Aku dah lama tau tapi buat-buat tak tau je. Kali ni aku nak try la, mana tau kot-kot menjadi ke. Dari blog Milo Suam ni la aku teringin nak join benda ni sebab dia pon buat jugak.. Nak join? Senang je..

1. Daftar korang punya blog kat bawah ni...

Free advertising
klik kat sini..
2. Buat satu entry, nak copy paste entry aku ni pon tak pa..aiman tak kesah~

3. Tag la member-member korang seramai yang boleh. Lepas tu bagitau diorang, ajak diorang join sekali.. Yang tak ditag pon boleh join sekali...

Aku pon baru nak try ye. Jangan salahkan aku kalau tak menjadi.. Tak salah mencuba sesuatu yang baru, kan sedikit sebanyak ainya akan menambah ilmu kita..huhu..

Ok, ni mangsa-mangsa yang jadi pilihan hati aku..

1. Aizuddin Ahmad Kamal
2. Aesya Zealous
3. Lieynanilaz
4. Hasniza @ Eja
5. Aque Rusydone
6. Nur Ayuni
7. Sufi Print
8. Uncle Hyree
9. Farah Izwani
10. Sharifatulhana
11. Abang Zam
12. Urzain Hussain
13. Mohd Khairi
14. Juma
15. Eman Emano

Dah la tu cukup la kot..ramai dah ni...

10 ulasan :

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

nnti la aku bgtau diorg...nk layan bola jp... MU vs Chelsea..ngeh3~~

ayuni berkata... [Reply to comment]

nmpk sgt traffic blog ayu tak tggi..haha.. da masa nnt br join k.tq :)

hana berkata... [Reply to comment]

thank tag..
insyaAllah nnti join...
=D

W.R berkata... [Reply to comment]

wah masyuk sgt nir bro...boleh juga kalu try nie..:)

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

wow mcm menarrik la! thanks (^__^)

juMa berkata... [Reply to comment]

hehehe..thanks tag org..haha.ad masa nt org wat erk

EJA berkata... [Reply to comment]

wah mcm best je..bagus2 dah lama x online..takut3 org dah lupa view blog eja..nanti eja buat entry awak ni ye chawi dpt tarik sahabat2 blogger balik..hehehe syuqran tag eja :)

Aesya Zealous berkata... [Reply to comment]

thanks tag :)

Ah!camne berkata... [Reply to comment]

x brape pham la cmne nk join ni...

Unknown berkata... [Reply to comment]

nk join gak...tp tkot lak..hee

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting