1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 15 September 2011

Pabila Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) Dimansuhkan...

ISA dah dimansuhkan...
Assalamua'laikum. Alhamdulillah, syukur pada Allah yang dah memakbulkan doa rakyat yang berjuang habis-habisan menentang akta yang mengarut ni. Terima kasih juga pada Pak Najib yang terbuka hati untuk memansuhkan ISA. Ingatkan tak sedar yang ISA ni dah tak sesuai dengan zaman sekarang. Sedar pon.. Terima kasih juga pada seluruh rakyat Malaysia yang join perhimpunan mansuhkan ISA satu tika dulu. Tak silap aku masa bulan ogos 2009.

gerakan mansuhkan ISA

perjuangan yang tidak sia-sia

Satu je aku nak tengok. Mana orang-orang yang selama ni beria-ria mempertahankan ISA? Kata ISA ni perlu la, penting la untuk jamin keselamatan negara, macam-macam lagi la. Adakah mereka akan menentang keputusan Pak Najib? Kebanyakannya pemuda Umno la yang sokong benda alah ni. Agak-agak berani tak diorang nak lawan keputusan ni? Bertuah..tepuk tangan lagi ada la.. Pak Najib kata apa diorang ikut je.. Apa-apa pon bagus la dengan pengumuman PM kita ni. Mungkin sebab pilihan raya dah nak dekat kot. Tu pasal nye..ngeh3~~


1 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting