1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 14 Ogos 2011

Serius! Ni Lebih Masyuk Dari Nuffnang, Google Adsense, Innity..

duit raya tahun ni.

Assalamua'laikum. Lepas sahur ni selalunya korang tidur je kan? Tak baik tidur lama-lama. Tak bagus untuk kesihatan. Apa kata korang pergi bersenam ke, kemas-kemas rumah ke, ada jugak faedahnya. Macam aku ni. Tak tau nak buat apa, dah la tak boleh tidur, nak sarapan pon tak boleh, sebab tu la tiba-tiba rajin mengupdate entry pagi-pagi celik ni.

Sebenarnya macam ni, al-kisah ada la benda aku nak cerita pasal semalam punya kes. Baru je semalam aku join 1 program ni dah lebih masyuk dari apa yang aku dapat selama aku join Nuffnang. Bukan nak merendah-rendahkan martabat Mr.Nuff, tapi apa yang aku cerita kat korang sebenarnya banyak cara lagi korang boleh buat untuk mendapatkan pendapatan sampingan. Nak cuba sesuatu yang baru tu bagus, tapi ada risikonya kan? Join Nuffnang takda risiko, tapi pendapatannya faham-faham je la. Melainkan kalau korang dapat BE. Lagipon program pon bukan la program macam Nuffnang tu, sebab tu la tak sama.huhuhu.. Apa-apa pon thanks to Mr.Nuff sebab aku dah boleh Cash Out duit dari Nuff. Sekarang tengah tunggu cek sampai kat rumah je.ngeh3~~

Ok la, sambung kisah semalam. Mula-mula tu saja je aku nak try. Modal RM20 je, bukan banyak mana pon kalau kena tipu.huhuhu. Aku join program ni petang semalam. Lepas je akaun aku dah aktif, promote la kat member-member dulu. Alhamdulillah, dah dapat RM40 sampai sekarang ni. Komisyen dia bagi 100% terus kat akaun korang. Tu baru 1 hari join. Belum berhari-hari, kalau 10 hari = RM400 dah. Ni bukan la MLM, skim cepat kaya ke, mantelo ke, ngarut je semua tu. Aku pon boring nak dengar ceramah-ceramah dari orang-orang MLM ni. Bukan apa, tak minat sangat la. Kalau dah tak minat macam mana nak ada semangat nak join semua tu, betul tak?

Nak tau lebih lanjut apa kata korang cuba try test join program ni dulu. Mana tau kot-kot boleh buat duit raya ke nanti.hehehe.. Klik kat sini. Serius! Ni betul-betul Masyuk!!. Ataupon kat bawah ni. Jangan lupa daftar dulu ye.

jom join!!
p/s dari penaja:
InsyaAllah, cadangnya nanti nak buat contest yang pertama untuk blog ni. Tapi tak tau lagi nak buat contest apa. Wait n c je la ye.. ;)

23 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting