1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 24 Julai 2011

Cash Out Nuffnang!!

tq nuffnang!

Assalamua'laikum. Dah lama dah aku tak cerita Nuffnang. Dulu rajin la cerita pasal benda ni, ye la semangat tengah berkobar-kobar masa tu. Alhamdulillah setelah berbulan-bulan menceburi diri dalam dunia blog, akhirnya dapat la aku lihat hasilnya. Nak kata penat, tak penat pon. Cuma nak kena rajin bercerita je. Kalau malas macam aku sekarang ni memang tak berapa nak banyak la korang boleh dapat.huhuhu..

Ok la, nak kata aku pandai buat tips memang tak pandai pon. Tau cikit-cikit je. Korang boleh tengok balik kat sini macam mana cara aku mendapatkan BE dari Nuffnang. (Rahsia Sebenar Nak dapat Buffered Earning Nuffnang). Ok, sekarang ni aku dah nak cash out aku nye hasil kerja aku.hehehe.. Tak banyak mana pon. Ada la sekupang dua kupang. Boleh la dijadikan sebagai duit untuk beli baju raya nanti. Tu pon kalau sempat cek tu sampai ke rumah sebelum raya.hehehe..

tak banyak pon..hehe

Yes!! Awal-awal lagi dah dapat duit raya. Belum lagi puasa ni..hohoho....

1 ulasan :

cintailmu89 berkata... [Reply to comment]

ak plak..terbalik..iklan semua buang..haha..dah dkt setaun xder iklan..

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting