1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 16 Julai 2011

Malaysia VS Liverpool (Video)

pix_gal0
Siapa hebat?

Assalamua'laikum. Rasanya dah lama sangat aku bercuti dari meng'update' blog ni. Biasa la, busy dengan macam-macam hal. Banyak gawian kata orang banjar.hehehe..

Ok la, sekarang tak mau banyak cerita. Kalau sebelum ni Malaysia kecundang ditangan Arsenal, lepas ni aku tak mau tengok lagi Harimau Malaya tewas. At least seri pon takpa. Tak sanggup aku tengok team kesayangan aku ni kalah lagi. Kalau kalah pon biar la kalah tipis je je macam kalah 2-1 ke, 5-4 ke, takpa jugak. Ni kena 4-0 dengan Arsenal. Ish3... Tapi takpa la, biasa la tu kalah dengan team bertaraf dunia. Sedangkan MU pon boleh kalah lawan Arsenal, apatah lagi Malaysia.kan3??

Harapan aku? Mesti la nak tengok Liverpool kalah lawan Malaysia esok.hehehe.. Boleh ke? Kita sama-sama tengok esok k! Jangan lupa.. Haaa..kat bawah ni video yang agak menarik cikit la.. Ingat lagi free kick Aidil Zafuan masa lawan Taiwan hari tu? Best kan..terbaik la...




2 ulasan :

Zura Tahir berkata... [Reply to comment]

xpelah dh nasib nk buat cm ne..asalkan terus bg sokongan...malaysia boleh :)

Cikgu Amin berkata... [Reply to comment]

rmai gile org p tgk perlawanan ni ... sesak kat masjid jamek...hehe

sekadar berkongsi

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting