1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 6 Ogos 2011

Sony Ericsson Live View

Assalamua'laikum. Alhamdulillah, selesai dah kita berpuasa untuk hari yang ke-6. Walaupon sekarang ni perut masih lagi dalam kekenyangan, aku tabahkan jugak perut aku ni untuk buat entry. Tadi saja je aku godek-godek laman web www.mudah.my tengok barang-barang best kat sini. Lepas tu jumpa la benda alah ni. Mungkin korang dah tau pasal kot. Aku ni je yang agak ketinggalan zaman purba.

Ok la, memperkenalkan... Sony Ericsson Live View..

jeng3...


Nampak macam menarik. Boleh dijadikan jam tangan sebenarnya. Macam kat ni haa..

ni bukan tangan aku..



Dah tengok dah harga dia, lebih kurang RM200 je. Rasa macam nak beli je. Ada sapa-sapa tau kat mana ada jual benda ni? Aku dok kat area Ipoh mali. Nak try survey dulu. Kalau best boleh la angkat sebijik. Angkat je, bukan beli lagi.huhu.. Nak tengok jugak apa keistimewaan beliau kalau aku beli nanti. Tapi kalau tengok video kat bawah ni macam menarik je. Cuba korang try test tengok kejap. 




Best kan? Korang nak tak? Aku boleh bagi free kat korang kalau korang nak, tapi dengan syarat korang bagi free wang tunai kat aku. Kiranya macam sedekah la.hehehe.. Gurau-gurau je. Nak pegi beli sendiri la..huhuhu.. Ok la, selamat menjalani ibadah puasa...

0 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting