1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 11 Jun 2011

Wahh.. Biar Betul! Banyaknya Traffik..

teruja tak?huhu..
Assalamua'laikum. Alangkah indahnya bila terkenang masa blog ni tengah up. Terbeliak bijik mata masa bukak blog ni bila tengok traffik nya macam kat atas ni ha..

Tapi tu semua dulu. Semua tinggal kenangan. Sekarang ni dah tak sebanyak tu dah. Blog Ben Ashaari boleh la ramai macam ni.huhu.. Penting ke ramai pengunjung ke blog kita? Mesti la penting. Kalau tak penting buat apa kita buat blog. Kita tulis dekat blog nak bagi orang baca, bukan nak buat koleksi buku-buku conteng. Tapi yang personal blog tu lain cerita la. Aku tak kisah. Ada aku kisah?huhu..

Macam mana aku boleh dapat traffik sampai macam tu sekali? Banyak caranya. Cara ni ada, cara tu ada. Tu pon kalau korang rajin. Kalau ikut cara macam aku sekarang ni memang takda harapan la.huhu.. Apa-apa pon selamat mencuba!

3 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting