1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 8 Jun 2011

MyVi 2011. Apa Yang Bestnya?



Myvi 20112 Brochure Perodua Myvi 2011
myvi generasi baru 2011

Assalamua'laikum. Sekarang semua orang teruja dengan kereta baru Perodua ni termasuk la aku. Rasa macam dah tak sabar nak beli kereta MyVi yang baru ni. Apa yang bestnya pasal Myvi baru ni? Apa bezanya? Nah..baca kat bawah ni ciri-ciri new MyVi 2011. Kalau tak faham buat-uat faham je la ye.

New Myvi 2011 brochure Brochure Perodua Myvi 2011

Nak tau pasal harga dia pulak? Ni haa kat bawah ni.

Harga tentatif PERODUA Myvi 2011. Variant bukan main banyak kali ini.

1.3 Standard (Ez) Auto       Solid : RM 47,426 | Metallic : RM 47,926
1.3 Standard (Ez) Manual   Solid : RM 45,400 | Metallic : RM 45,900

1.3 Premium (Ezi) Auto       Solid : RM 50,226 | Metallic : RM 50,726
1.3 Premium (Ezi) Manual   Solid : RM 48,200 | Metallic : RM 48,700

1.3 Elegance (Eze) Auto       Solid : RM 57,388 | Metallic : RM 57,908
1.3 Elegance (Eze) Manual   Solid : RM 53,200 | Metallic : RM 53,700

Klik untuk pembesaran - link dah rosak.hehehe

So, macam mana? Tak teringin nak angkat 1 ke? Jom ar beli, boleh buat geng dengan aku sekali nanti.huhu.. InsyaAllah sebelum hujung tahun ni kalau takda apa-apa halangan aku nak beli kereta ni. Tapi kena fikir 3 4 kali jugak, kalau beli bila lagi boleh simpan duit kan3?? Risau tak boleh simpan duit je. Memang tak kawin le aku nanti.haha..

3 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting