1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Isnin, 27 Jun 2011

Cara Mudah Dapatkan Trafik Blog!



Assalamua'laikum. Dah lama rasanya tak kongsi tutorial pasal blog. Tiba-tiba pulak terasa rajin nak buat.hehe.. Ok la, ni salah 1 daripada cara mudah nak dapatkan trafik free of charge dari Apesal.com. Rasa-rasanya ramai yang dah tau pasal ni. Tapi takpa la, kepada yang belum tau meh sini aku habaq mai kat hangpa semua.

Senang je, dulu aku dah cerita kat korang semua kan. Kali ni aku just nak korang tumpu pada apesal.com je. Memang berbaloi-baloi kalau korang join. Tak caya cuba tengok kat bawah. Ni la hasil lepas aku join benda alah ni.

x byk mana pon, tapi ok la...

Tengok, banyakkan? Tq to apesal.com sebab dah banyak tolong blog aku ni daripada dikunjungi oleh pembaca. Korang nak join? Jom kesini aku ajar korang.. http://episodkehidupanku.blogspot.com/2011/03/gengblogger-vs-apesalcom.html


13 ulasan :

Unknown berkata... [Reply to comment]

wah hebat tu! =)

Unknown berkata... [Reply to comment]

waa menarik tu..kekadang kita mesti kreatif dalam membuat strategi..macam tuan ni..mmg satu strategi yang bagussss..uncle pun mau cuba gak hihihi

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@Suhami Ahmad

xde la hbt mna pon..bdk bru bljr lg..hehehe

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@uncle hyree

cuba, jgn x cuba..skali dh cuba cnfm x nyesal punya..hehehe

Aree Tone WoW berkata... [Reply to comment]

Mmmm bagus bagus tuan tanah,,saya puji..dan memang betul la..apa salahnyanya kita saling membantu setiap org satu klik sbabgai amal kan...

Unknown berkata... [Reply to comment]

huyohhhh

farra-eng berkata... [Reply to comment]

terima kasih bagi info

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@zulkarnai is an Army Personel.

btl tu bro..saling bntu mmbntu ape slhnye...kan3??huhu

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@Paris Hilton (M)

huhuhu...

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@farra-eng


same2.. ;)

Blog Berita Online berkata... [Reply to comment]

salam nk tnye gambar2 utk apesal tu snediri punya ker atau cmne?

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@Blog Berita Online

yg gmbr tu x ksh pon..ltk je link gmbr mana2 pon..

trafik percuma berkata... [Reply to comment]

info yg sgt mmbantu,thanks bro..:)

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting