1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 19 Jun 2011

Bahagian Kedua - Perodua "BEZZA" (Video)

Bezza memang berbeza...

Assalamua'laikum. Waa..panas nya malam ni. Alang-alang tak boleh tidur lagi sekarang lebih baik aku update blog ni kejap. Dapat gak korang baca, kan3??. Tadi masa tengah onlie fb tertengok la video yang dilink kan oleh seorang musuh member aku tadi. Pasal Perodua Bezza. Aku memang minat betul la dengan kereta ni. Bila kereta ni nak keluar? Nak gak aku beli sejibik.huhu..

DSC_4792
comelnye...
Kalau sebelum ni aku ada review cikit pasal kereta ni. Tak caya bukak balik entry aku yang agak skema cikit ni.hahaha.. Pergh! Klik Sini.. Tapi ni dah masuk bahagian yang kedua. Walaupon video ni dah lama dah, aku saja ja nak kongsi dengan korang yang tak pernah tengok lagi. Yela, tengok statistik orang yang tengok video ni pon tak banyak. Jom tengok video kat bawah ni haa.. Apakah sebenarnya kereta Bezza ni.






 So, macam mana? Ada niat nak pakai kereta ni tak? Best kan..jom beli..huhuhu

1 ulasan :

cintailmu89 berkata... [Reply to comment]

iklan dier pon ada kualiti la chawie..kan?mantap perodua nih...

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting