1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Isnin, 6 Jun 2011

Walau Apa Pon Berlaku, Ni tetap Blog Aku!

Assalamua'laikum. Tak sangka, pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Jun. Moncah la kome budak-budak sekolah, cuti 2 minggu. Ni yang rasa macam nak balik ke zaman sekolah ni. Tapi apakan daya, memang dah tak boleh dah.huhuhu..

Untuk bulan 5 ni aku rasa pencapaian aku dalam dunia blog memang hancur. Tak boleh blah langsung. Update blog ikut dan je. Tak dan, takda la update blog. Tak rajin, bersawang la blog ni. Kenapa la ada sifat malas dalam diri aku ni yea? Heran betul la. Dulu takda pon macam ni. Ni korang punya pasal la, cuba la bagi semangat cikit. Macam lagu kat bawah ni haa. Aku suka lagu kat bawah ni sebab dia boleh naikkan semangat aku yang dah hilang.



So, aku harap aku boleh update blog aku macam dulu. Nak kata busy dengan kerja takda la busy sangat. Nak kata busy dengan awek tu mungkin la.haha.. Dah dah..takda nak korek-korek cerita. Ni hal aku je.huhu.. Ok la, walau apa pon berlaku ni tetap blog aku. Aku adalah aku. K?

6 ulasan :

cintailmu89 berkata... [Reply to comment]

sape bakal pengantin itu chawie??

you-know-who berkata... [Reply to comment]

takpe , slow-slow . chayok ! haha

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

cawi da ada awekkkk...fwitttt2..hahaha

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

cawi da ada awekkkk...fwitttt2..hahaha

penaberkala berkata... [Reply to comment]

bulan april-mei memang musim blogger cuti kot bro
gua pun baru kembali aktif balik

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

affordable link building service seo report backlink service backlink checker

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting