1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Isnin, 14 November 2011

Nuffnang Stop Bagi Duit!

Assalamua'laikum...

nuffnang

Fuh!! Panas tajuk kat atas ni. Betul ke apa yang aku kata kat atas tu? Betul la..aku tak tipu korang.. Tak caya, tanya aku.. Tapi takda libatkan korang pon, aku sorang je rasanya..ngeh3~

Bukan apa, sebenarnya aku punye Buffered Earning dah lama tak jalan. Duduk diam je dia punya earning tu. Mungkin sebab dah lama aku tak update blog kot. Sebab tu la earning pon tak di update-update..huhu.. Bukan aku tak mau update blog, tapi susah la jadi orang penting ni, semedang je busy..huhu.. Ok, nasihat aku kalau korang ada BE tu rajin-rajin la berblog lagi. Baru la masyuk.. Buktinya? korang buat la dulu. Lepas mesti korang akan buat entry macam ni... Yes! dapat buffered earning nuffnang lagi!!

Omong kosong : Tak sangka blog aku ni dah berusia 1 tahun lebih...

19 ulasan :

ZAIDAHTUL AKMAL berkata... [Reply to comment]

Rajin2 la singgah sini pulak
http://zyash-nuffnang.blogspot.com/

Hani Shaklee berkata... [Reply to comment]

aiyaakkk!! menakutkan saya aje..hehe

aman_arab berkata... [Reply to comment]

tak pa..lain kali ada la rezeki tu..macam saya tak penah pun dapat menatang BE tu..tapi tak dak hal punya..yang penting dapat kepuasan dalam berblogging!

Cerr Citerr berkata... [Reply to comment]

terkejut dibuatnya..aiyaaa

AfifSamshuri berkata... [Reply to comment]

BE BE BE BE...

Ssh nuffnang nie...hehehe

MALAYSIA vs INDONESIA

sabree hussin berkata... [Reply to comment]

Aku punya BE pun Hang .. dia diam je dekat figure tu.. langsung tak gerak2

Unknown berkata... [Reply to comment]

aku yg tiap2 hari update ni pon xdpt2 pon BE...huhuhu

zool berkata... [Reply to comment]

wah... best kan kalau dapat BE ni..
terbaek

topijerami90 berkata... [Reply to comment]

betul 2,nuffnang susah la,sakit hati gak dengan nuffnang nie...

shah berkata... [Reply to comment]

....

Futbol berkata... [Reply to comment]

lege den ingatkan betui td...baru nak berjinak2...

Akak Kembang berkata... [Reply to comment]

ada jugak dari saya yg susah nak dpt

MalizaMah berkata... [Reply to comment]

nk dpt BE... pergh payah .....

aida-myasara berkata... [Reply to comment]

best ar dapat be saya asik dapat campaign jek..pastu lambat gerak lak tu last layan ni

http://aida-myasara.blogspot.com/2011/11/kachingg.html

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

padan muka.

diANa hARiS berkata... [Reply to comment]

saya baru nk berusaha gigih dlm bab nuffnang nih.. huhuu..

http://dianaharis.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

dah takut2 tgk tajuk tu..upanya terkena hahahaha...

ridzuan berkata... [Reply to comment]

zzz wat takut jer..

DotA.orG.Uk

jobmall berkata... [Reply to comment]

tajuk tu yang tak boleh blah tu,, aku ingatkan nuffnang memang betul2 dah jadi scam ke apa ker,, rupa BE kau,, apa pun usaha lagi

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting