1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 3 November 2011

Busuk-busuk Pon Beratus Trafik dari Ping Busuk

ping busuk

Assalamua'laikum.

Sengaja aku tak mau nak update blog sebab nak tengok keberkesanan teknik-teknik SEO dengan ping-ping yang dah buat. Hasilnya? Boleh la tahan. Boleh dikatakan blog aku ni sering dikunjungi walaupon aku tak update blog. Berapa banyak? Tak banyak mana pon. Tu pon nak kecoh..Ada la 200 lebih unik vesitor setiap hari.. Lebih kurang la..

Ok la, korang kenal ping busuk? Ni la salah satu tempat aku dok selalu ping setiap entry blog aku. Walaupon namanya agak busuk, tapi busuk-busuk tu la yang banyak bagi trafik ke blog aku..Tak caya tengok la kat bawah ni. Hasil untuk minggu ni..

referring site

Hah..aku dah try. Sekarang korang punya turn pulak..go..go..go...




7 ulasan :

cintailmu89 berkata... [Reply to comment]

uiyoooooo..
dasyat tul trafik ko wei..

Puteri Iqa Izyan berkata... [Reply to comment]

busuk bukan sebarang busuk ni.
byk jgk trafik naik dr busuk. ^_^

Puteri Iqa Izyan berkata... [Reply to comment]

busuk bukan sebarang busuk ni.
byk jgk trafik naik dr busuk. ^_^

aman_arab berkata... [Reply to comment]

setuju...ping busuk memang 'menceriakan' hidup anda...sangat sesuai bagi orang yang malas update blog macam aku!

Fur Bites Pet Shop berkata... [Reply to comment]

mantap bro... aku lagi suka trafik dari google.. terbaik.. hehe

saiful berkata... [Reply to comment]

boleh tolong ajar cmane nak ping?

Haril CP berkata... [Reply to comment]

Aril Impian™
''Selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh kesabaran dan keimanan..
http://aril-impian.blogspot.com/

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting