1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 24 November 2011

100 000 PageViews!!

Assalamua'laikum..

bukan 1 juta ye, 1 Malaysia..huhu


Busy la sekarang ni. Susah betul la aku nak update blog. Biasa la, hujung tahun ni macam-macam problem ada. Kebanyakkannya kat tempat kerja la.. Tapi takpa, abaikan dulu pasal kerja..

Ok, just nak cerita cikit je, selepas 1 tahun aku berblog baru hari ni aku punya pageviews melebihi 100 ribu. Thanks to korang semua yang tak jemu-jemu singgah kat blog yang tak seberapa ni. Tanpa korang siapa aku dan blog aku ni.. Banyak pengalaman yang aku dapat daripada berblog ni, walaupon aku bukan la blogger setiap masa. Sapa-sapa yang tak blog lagi tu cuba-cuba kan la buat blog. Best woo..tak caya korang tanya la mana-mana blogger pon...

Ok la, jumpa lagi di lain entry...choww~

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting