1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Selasa, 11 Oktober 2011

Best Pulak Lagu Jawa ni..

didi kempot. penyanyi jawa..

Assalamua'laikum.

Update 12/10/2011 (9.43pm) : Mana-mana blogger yang masuk ke entry ni dari innit.nuffnang.com aku mintak maap banyak-banyak..bukan aku nak buat trick ke ape ke, aku salah bagi link la..ramai pulak yang meradang ngan aku hari ni..huhuhu...

sebenarnya ni link yang aku nak post kat innit.nuffnang.com tu..

http://episodkehidupanku.blogspot.com/2010/11/walawei-tak-sampai-sebulan-join.html



Malam-malam yang tenang segini memang best kalau layan lagu-lagu jiwang. Tapi aku bukan mat jiwang, mahu pon mat rempit, apatah lagi mat ganja. Silalah percaya pada aku. ngeh3~

Minggu lepas member aku ni ada la bagi lagu jawa ni kat aku. Dengor punyer dengor walaupon tak paham rasa best jugak. Tu yang sekarang ni nak try cuba fahamkan apa maksud lagu tu. So, sapa-sapa yang kat sini orang jawa boleh la aku tolong translate cikit-cikit apa maksud lagu ni. Maklum la, aku bukan orang jawa, tapi orang KL.ngeh3~ Takda la, aku ni orang banjar yang berasal dari kampung je. Atuk dengan nenek aku je yang duduk kat KL. Biasa la, dunia dah terbalik.huhu..

Ok la, jom layan lagu jawa ni sat..zassss~~




8 ulasan :

aida-myasara berkata... [Reply to comment]

Kelas trick mu

nurkaloi berkata... [Reply to comment]

hahaha jadahnyer !! sgt rare

Myvitrd berkata... [Reply to comment]

Ni dah kena kencing namanya ni.. hampeh betul

Shark berkata... [Reply to comment]

gua sdh kasi lu bro,..backlink sama gua wokeyyy..

nabilfahmi91 berkata... [Reply to comment]

kue wong jowo opo?? hihihi

Sobri Mansor berkata... [Reply to comment]

Tertipu ai...... cis

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

huhu..sori la bro, ni bukan trick ato pon penipuan..cume kesilapan teknikal masa nak ping kat innit tu....nak edit tak tau..sori la, aku pon baru je balik keje ni..lambat nk gtau korang semua...mintak maap many2...

IgatUS berkata... [Reply to comment]

Kempuanan nak baca huhuhuhu hehehehe..


Singgah & Follow sini ni....

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting