1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 5 Oktober 2011

Adakah Ini Rupa iPhone 5 Sebenar?

iPhone 5 (1)
Assalamua'laikum. Yeah! Berjaya mengupdate blog setelah 3 4 hari cuti. Biasa la, sekarang ni kejap panas, kejap sejuk gile. Tu pasal tak berapa nak sihat lagi walafiat.

Malam semalam semua orang tertunggu-tunggu pengumuman yang di buat oleh syarikat Epal. Ingatkan nak umumkan iPhone 5, rupa-rupanya yang diumumkan hanyalah iPhone 4S. Korang tau ape tu 4S? Kat kilang-kilang banyak yang amalkan 4S ni.huhu.. Tapi bukan tu maksudnya.. Ntah la, yang aku tau cuma processor pada iPhone ni diupgrade kepada yang lebih power lagi... Betul ke??

Ok la, gambar-gambar kat bawah ni hanyalah rumor belaka. Tak tau la betul ke tak. Pergh! Layan siot..
iPhone 5 (2)
iPhone 5 (3)

iPhone 5 (4)

iPhone 5 (5)
iPhone 5 (6)


Lawa kan??

2 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting