1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Rabu, 6 April 2011

Kontroversi Video Seks "Anwar Ibrahim"

tengok tu, malam 21.02.2011..

Assalamua'laikum. Rasanya semua orang tau kot pasal cerita ni. Isu hangat masa kini ni. Tadi ada la baca blog Milo Suam pasal kes ni, memang ada something yang tak kena. Korang boleh baca kat SINI. Sebenarnya chawi malas nak bercerita pasal politik, tapi oleh sebab nak bagi korang berfikir mana satu yang betul, mana satu yang salah, so chawi buat entry ni. Tengok gambar kat atas tu, lepas tu tengok pulak gambar kat bawah ni ha. Ada perbezaan tak?

22.02.2011

Dah la, apa kata korang layan video kat bawah ni pulak. Lagi best.hahaha...







9 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting