1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 2 Mei 2013

Senyum Pagi : Biar Mat Lutfi Berbicara


Assalamua'laikum.. Selamat pagi..

  

Pagi-pagi yang agak tenang macam ni lebih indah kalau dapat mimpi indah.hihihi.. Kena pulak kerja shift malam...Fuh!! Siang ni memang tidur lena la jawabnye. Sila jangan jeles ok..huhu..

Tadi buka je facebook terus nampak ada orang post video baru Mat Lutfi. Video pasal mengundi..biasa la, nak dekat pilihan raya, macam-macam jenis video muncul. Tak percaya boleh tanya orang umno kat Terengganu sana nun, video tuttt tu pon ada. Politik-politik...orang bagi hujah, yang depa bagi lucah. Akai ada ka??

Jom, tak mau cerita panjang-panjang. Sapa-sapa yang belum tegnok video ni sila, dan silalah buat penilaian yang betul sebelum mengundi nanti ok??



Senyum seindah suria, yang membawa cahya..Senyum lah dari hati dunia mu berseri~~

:*)

1 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting