1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Ahad, 11 Disember 2011

Video Youtube Paling Benci Pernah Aku Tengok

Assalamua'laikum...

Dah lama aku tak update blog. Kali ni aku update pon sebab aku nak meluahkan rasa marah yang sangat membuak-buak dalam diri aku ni. Serius aku cakap, tak pernah pon aku tengok apa-apa video sampai membuatkan aku rasa marah. Ni baru first time..

Rasanya korang ada yang dah tengok kot. Pada yang belum tengok lagi, jom luangkan masa kejap untuk tengok video ni..



Pesan aku kat korang la, kalau korang tak suka dengan pembangkang pon jangan la sampai korang mengutuk hukum hudud.. Aku ada dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus, dia ada cakap orang yang persendakan hukum hudud ni dah keluar dari agama islam.. Kepada semua yang terlibat tak kira secara langsung ataupon tak dengan video ni harap-harap korang semua bertaubat la. Kalau nak ikutkan hati aku ni memang aku nak menyumpah-nyumpah je diorang semua.. Serius! Memang celaka video ni!!

3 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting