1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Khamis, 1 Mac 2012

Reviews Nokia 808 PureView



Assalamua'laikum, selamat malam...
Nokia 808 PureView


"The Best New Mobile Handset, Device or Tablet at Mobile World Congress 2012 award". Tahniah Nokia!!

Baru-baru ni Nokia ada melancarkan handphone terbaru diorang. Tak sangka sekarang ni handphone pon dah lebih canggih camera DSLR. Tengok la kamera dia pon dah 41MP.. Handphone sony aku pon 2MP dengan 8MP je kamera dia..huhu.. Begitu jauh ketinggalan. Ahhh...Aku tak mau kalah. Rasa macam nak beli je sekarang ni.. Nasib baik tak sampai Malaysia lagi. Kalau tak.....mampu tengok je la..huhu..

Kalau nak tau lebih lanjut pasal handphone ni, korang  boleh tengok kat bawah ni...


Sumber : http://www.gsmarena.com/nokia_808_pureview-4577.php

Sumber : http://www.gsmarena.com/nokia_808_pureview-4577.php

Ok la, last sekali korang tengok video kat bawah ni.. Macam mana ye rasa kenikmatan menggunakan Handphone ni??huhuhu...








2 ulasan :

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting