1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Sabtu, 1 Oktober 2011

Speed Up Komputer Korang Dengan Mudah

speed up my PC

Assalamua'laikum. Dah berapa hari ye aku tak update blog? Sakit otak aku tak tau nak update mende kat blog ni. Boring-boring aku pon bagi la lajukan PC aku ni yang dah memang laju macam Buggati Veron..ungkapan riak ikhlas dari hati aku..haha.. Takda la, gurau-gurau cikit..

Ada cara mudah nak lajukan korang punya PC atau Laptop korang. Nak tau? Senang je, kurangkan korang punya start up masa korang on PC/laptop korang. Aku pon tak tau nak bahasakan macam mana.huhu.. Senang cerita sila lihat video kat bawah ni..



korang untick la yang mana tak perlu kat bahagian start up tu. Buat lembap komputer je..yang agak-agak penting macam anti virus tu tak payah la untick..kan tu penting.. Yang ni simple punya pelajaran, budak darjah 2 pon boleh faham..huhu..

Ok la, korang cuba buat dulu..aku nak tidur.. ZzzzZZzzz.......

9 ulasan :

Unknown berkata... [Reply to comment]

ok sesuai info ni...dah lama xlayan laptop sampai dah lupa mcm ne nak buat macam ni...ok tq ingatkan semula memori lama ni.hahaha ..gud2

BOM321 berkata... [Reply to comment]

HAI! Jom layari...
Hiburan, Informasi dan Berita disini > Blog BOM321
Gambar, Gosip dan Kisah Artis disini > Blog Gosip321

EJA berkata... [Reply to comment]

wa..wa..bagusnye entry ni chawi blh cuma la nanti..pandai jgk chawi psl pc2 ni ye..hehe eja link blh http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/10/pena-hamba-berbicara-merungkai.html

apa pendapat chawi klu org selalu cari salah kita dan ada je benda yg tak kena di mata dia :(

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@BiQa HatmiN

tips biasa2 je ni..hehe

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@BOM321
orait bro...nnti gua trjah...

Mohd Firdaus berkata... [Reply to comment]

@EJA

x pndai mne pon..byk blh belajar kt intrnet ni...huhuhu

YUL berkata... [Reply to comment]

perkongsian yg menarik, dpt jugak aku nak lajukan laptop aku nie, hehe, thx :)

SheyPull berkata... [Reply to comment]

gud info bro....tahx ye singah kat blogs aye...


JOM singgah blog saya nak...Siapa blogger bertuah tuh? Tapi...

nurmisnan berkata... [Reply to comment]

selalu check ones a mth agar tidak jadi hang tuah... hik3

nice sharing here..

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting